Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET

Autor: Bohdan <twarbo_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 20:00:54 MET DST

Użytkownik "TaKeN TaKeNoWsKi" <

> W sumie lepszy taki pomysl niz zaden wiec zadzwonilem na 9393
> mila Pani mi powiedziala ze NIKT nie wie jak skontaktowac sie z
> administratorami serwera poczty i w ogole NIKT nie wie kim ONI SA!!!
> ...........Ma ktos jakis inny pomysl ?

Błękitna linia po raz drugi!!!, ale z "zapytaniem do TP" - miła pani
wprowadza Twoje zapytanie do "Matrixa &tp", podaje Ci nr zapytania i za 14
dni dostajesz na piśmie odpowiedź - jaką - to czas pokaże.
Druga wersja to też 9393 i skarga na informację jaką otrzymałeś w rozmowie z
BL i też za 14 dni dostajesz na piśmie odpowiedź.

Bohdan
PS: w międzyczasie możesz dzwonić 9393 podając nr sprawy i dowiadywać się
czy się posunęła do przodu.