Re: Kontakt z adminem serwera pocztowego TPNET

Autor: TaKeN TaKeNoWsKi <taken_at_cutwset.edu.pl>
Data: Wed 22 Oct 2008 - 07:29:42 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole@a.ns.pl> napisał w wiadomości
news:gdkti1$gbq$1@cougar.axelspringer.pl...

> Błękitna linia? ;)

Swego czasu jak jeszcze mialem w innej firmie lacze z TPNET to telefon na
błękitną linie kończył sie nerwosolem.... a problem polegał na głupim
restarcie DSLAMa po stronie TPNET....
Wiec jesli zadzwonie i powiem ze nie moge wysylac poczty do Ich serwera - to
pewnie beda mi kazac sprawdzac polaczenie z internetem, czy na switchu
mrygaja diody :D, zrestartowac serwer itd... az w koncu dojda do wniosku ze
to chyba jednak cos u Nich.... i po paru dniach moze im sie uda naprawic co
zwalili...
Szkoda mi czasu. Musze sie skontaktowac bezposrednio z Osoba kompetentna w
TPNET jesli takie jeszcze tam pracuja.

Pozdr
TaKeN