Re: przestroga: czy wiesz, co kasuje twój dostawca poczty?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 13 Oct 2008 - 13:29:52 MET DST

bofh@nano.pl pisze:

> Po pierwsze zawsze możesz wyłączyć filtrowanie spamu. Pstryk i już.

O ile mozesz.
IMHO problem lacza do serwera pocztowego dzis nie jest problemem dla
klienta, wiec moze wystarczy oznaczanie spamu a filtry zbuduje sobie
klient u siebie. Mozna co najwyzej filtrowac niechlujnych
administratorow czyli listy z serwerow bez MX itd.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/