Re: Wroclaw, Lodz, Krakow - swiatlowody

Autor: <maar_01_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 13:50:45 MET DST

ttt <tl6@nospamwp.pl>

> Nie, zaden serwis. Te informacje sa mi potrzebne do pewnego opracowania.
> Wiem o operatorach typu Netia, Dialog, kablowkach, nie wspominajac o TP.
Ale
> chce poszerzyc znajomosc o operatorow stricte lokalnych, o ktorych
istnieniu
> moge nie wiedziec w tych miastach. W przypadku Warszawy tak wlasnie bylo -
> przez tego typu zapytanie dowiedzialem sie o jednej firmie, ktorej dotad
nie
> znalem.

Hmmm... tylko nie opieraj swojej wiedzy o to co tutaj jest napisane.
Operatorow w kazdym wiekszym miescie masz kilku. Dla Warszawy tez nie ma
wszystkich wymienionych.Inna sprawa ilu z nich idzie wlasna kanalizacja a ilu
TP. Ilu z nich mowi, ze maja wlasne swiatlowody a ilu tak mowi bo ma umowe
dzierzawy wlokien na kilkanascie lat i wpisuja sobie w mapke :). Mysle, ze
tego to nawet TP nie wie. Ja na codzien w pracy przy operatorach tez juz sie
gubie, co kto od kogo i w ktorym miejscu ma:).To troche skomplikowany
rynek :).

Pozdrawiam
Marek