Re: PKO-Inteligo.. czy?by nadgorliwy administrator ??

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 13:35:40 MET DST

On Thu, 07 Aug 2008 08:03:55 +0200, crazy bejbi <tego.adres@nie.ma>
wrote:

>kb24 ma dodatkowo poza hasłami jednorazowymi, które są przy okazji
>odczytywane losowo - zatem nigdy nie wiem ile mi jeszcze zostało haseł
>wolnych na danej karteczce.

ZTCP to możesz sobie za jednorazową opłatą zamówić token zamiast haseł
jednorazowych.

>Mają też do przepisania literki z obrazka -
>wg. mnie totalnie bez sensu do potwierdzenia transakcji ...

A tu to prawda - choć to chyba pozostało z ich starego sposobu
autoryzacji transakcji gdzie trezb było podać kilka losowanych znaków
ze stałego kodu a te znaki były dodatkiem. Nie wiem czemu pozostawiono
je przy hasłach jednorazowych. Listę haseł możesz zamówić z
wyprzedzeniem i aktywować od ręki gdy okaże że się obecna jest
wyczerpana. Tak robiła moja żona do czasu gdy zamówiła sobie w banku
token za - chyba - 30 złotych.

Zdrówko