Re: Wroclaw, Lodz, Krakow - swiatlowody

Autor: ttt <tl6_at_nospamwp.pl>
Data: Wed 06 Aug 2008 - 17:31:37 MET DST

> Tak z ciekawosci po co ci takie informacje ? Jakis serwis budujesz ?

Nie, zaden serwis. Te informacje sa mi potrzebne do pewnego opracowania.
Wiem o operatorach typu Netia, Dialog, kablowkach, nie wspominajac o TP. Ale
chce poszerzyc znajomosc o operatorow stricte lokalnych, o ktorych istnieniu
moge nie wiedziec w tych miastach. W przypadku Warszawy tak wlasnie bylo -
przez tego typu zapytanie dowiedzialem sie o jednej firmie, ktorej dotad nie
znalem.