Re: PKO-Inteligo.. czy?by nadgorliwy administrator ??

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Thu 07 Aug 2008 - 08:03:55 MET DST

Matt Rutkowski pisze:
> Polskie banki maja 'ciekawe' pomysly na zwiekszenie poziomu
> bezpieczenstwa.
>
> Najbezpieczniejsze i zarazem wygodne dla klieta pozostaja rozwiazania
> oparte o token czy hasla jednorazowe.

kb24 ma dodatkowo poza hasłami jednorazowymi, które są przy okazji
odczytywane losowo - zatem nigdy nie wiem ile mi jeszcze zostało haseł
wolnych na danej karteczce. Mają też do przepisania literki z obrazka -
wg. mnie totalnie bez sensu do potwierdzenia transakcji ...

Wojtek

--
===> www.JuraInfo.pl
Jura Krakowsko-Częstochowska,