On 5768-12-05 21:02:40 +0200, Krzysztof Oledzki <ole@a.ns.pl> said:
>>> Monitorowaniu i dzwonieniu w przypadku wykrycia awarii? ;) Mając np.
>>> łącze od ATM możesz zapomnieć o spontanicznym zrestartowaniu
>>> routera bez konsekwencji w postaci telefonu od Operatora Dyżurnego. ;>
>>
>> afair można było sobie taki feature wyłączyć
>
> E, przecież to byłoby bez sensu.
gdzie tam [-8 spokój ponad wszystko czasem.
>> - tak czy inaczej, część klientów sobie to chwaliło,
> Serio, był(jest) ktoś niezadowolony?
czy jest, to nie wiem, czy był... no cóż [-8 bywają klienci, co mają
szybsze powiadomienie o swojej awarii (na przykład walenie w dzwi [-8)
niż dyżurny operator potrafi wykręcić numer...
-j.
Received on Wed Aug 6 21:30:02 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 06 Aug 2008 - 21:40:01 MET DST