Patryk wrote:
> Nie wierzę w zbiegi okoliczności, aby dwie zupełnie różne usługi,
> świadczone przez dwie niezwiązane ze sobą firmy miały jednocześnie
> tego samego rodzaju problem (ogromne straty pakietów). W obu
> przypadkach Netia zwala winę na te właśnie firmy, oraz pomimo moich
> usilnych próśb o wyjaśnienie sprawy oraz o telefon zwrotny, ani nie
> wyjaśnia tych problemów ani nawet nie raczy do mnie oddzwonić.
oddzwonienie kosztuje, szukanie problemu kosztuje, internet w Netii jest
skalkulowany na maksymalne obniżenie ceny usługi a nie podwyższenie jej
jakościi robienie lasek problemowym klientom
> Przełożony działu call center Netii w rozmowie telefonicznej
> stwierdził, że Netia "limituje ilość osób mogących korzystać z
> pojedynczej usługi", cokolwiek miałoby to znaczyć. Przejrzałem
> regulamin usługi i nie ma tam zapisu o celowym degradowaniu ruchu
> internetowego, więc zakładam, że jest to praktyka niedozwolona.
no i co z tego ?
> Czy macie może jakieś pomysły, co mogę zrobić w mojej sytuacji?
zmienić operatora
futszaK
Received on Thu Jul 3 10:20:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 03 Jul 2008 - 10:40:01 MET DST