Re: registrarzy a end-userzy - nie do konca detaliczni

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Fri 30 May 2008 - 18:21:02 MET DST

konrad rzentarzewski pisze:

> czy nie uwazacie ze dostep do webapi systemow rejestratorow powinien byc
> zapewniony "w cenie"? jak radzicie sobie z takimi koszmarkami jak np.
> zmiana delegacji dla 200 domen u 10 roznych registrarow?

odpowiedź oczywiście nie na pytanie, ale mając 10 domen u 20
registrantów to jest dość dziwnie. jakbyś miał 200 u jednego to mogę się
zacząć zgadzać, ale po co trzymasz ich u różnych ?
Jak ci Klient zezwala na zarządzanie domeną w jego imieniu, to jak
rozumiem ufa ci i jak mu powiesz, że ma podpisać jeden papierek więcej
(z wystąpieniem o auth-info) to chyba nie będzie z tym problemu.

Kolejna sprawa: jak często zmieniasz delegację domen Klientów ?? Chyba
nie chciałbym być Twoim Klientem jak robisz takie demolki często.

BTW. 200 domen to niewiele.

Wojtek

--
===> www.JuraInfo.pl