Re: registrarzy a end-userzy - nie do konca detaliczni

Autor: konrad rzentarzewski <konrad_at_rzentarzewski.net>
Data: Fri 30 May 2008 - 18:41:00 MET DST

Art from [ tego.adres@nie.ma ] ...

: odpowiedź oczywiście nie na pytanie, ale mając 10 domen u 20
: registrantów to jest dość dziwnie. jakbyś miał 200 u jednego to mogę się
: zacząć zgadzać, ale po co trzymasz ich u różnych ?

nie mam tak, ale to podnosi poziom trudności zarządzania. znam klienta,
który tak ma - jeszcze nimi nie zarządza, ale jak zacznie - nie
chciałbym być w jego skórze :)

: Jak ci Klient zezwala na zarządzanie domeną w jego imieniu, to jak
: rozumiem ufa ci i jak mu powiesz, że ma podpisać jeden papierek więcej
: (z wystąpieniem o auth-info) to chyba nie będzie z tym problemu.

klient decyduje u jakiego rejestratora wykupi pierwszy rok. później ceny
już są takie same.

: Kolejna sprawa: jak często zmieniasz delegację domen Klientów ?? Chyba
: nie chciałbym być Twoim Klientem jak robisz takie demolki często.

dla każdej domeny zmieniam w chwili kiedy dostaję tę domenę - z
zaparkowanych dnsów (lub innych dziwnych) na własne.

: BTW. 200 domen to niewiele.

wystarczająco dużo żeby trzeba je było zinwentaryzować. "zrób sobie
arkusz" mnie nie interesuje.

sugestie jak to zoptymalizować (zmiany i inwentaryzację) mile widziane
:)

--