Re: Szukam Routera dla Netii

Autor: SlawcioD <slawciod_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 May 2008 - 05:35:53 MET DST

Civmaniak@gmail.com pisze:
> Szukam Routera dla Netii
po pierwsze NTG

> Mam ogromny problem ze znalezieniem właściwego dobrego routera. Będę
> miał internet w Netii 6MB. I jestem w nie wielkiej 15-sto osobowej
> seci LAN.
masz tez problem ze znalezieniem wlasciwej grupy (pomijajac bankowo brak
zapytania google)

> Szukam routera który ma takie możliwości:
> - wbudowany modem ( i mogę od razu podłączyć z Netii, czyli NET24)
> - ADSL
> - możliwość rozdzielenia które komputery w sieci mają mieć internet a
> które nie (chyba tylko z funkcją "Qos" ??? czy są inne?)
> - złącza RJ45 bo mam już okablowanie
> - Annex-A (bo mam analogowe kable)
KAZDY router na rynku to ma zaczynajac od planeta, d-linka przez
Linksysy po Cisco. QoS to inaczej jakosc uslug (to juz nie kazdy router).

> Ciężko cokolwiek takiego znaleźć. Najważniejsze aby nie trzeba było
> nic do niego wgrywać tzw FIRMWARE bo się za bardzo nie znam a
> słyszałem, że można uszkodzić fizycznie urządzenie (nie wiem ile w tym
> prawdy)
do kazdego mozesz wgrac firmware czesto nawet trzeba bo np sa poprawki
albo dorzuca producent nowa funkcjonalnosc;)

> Jeśli nie znajdę nic takiego to pozostanie mi zrobienia serwera.. Lecz
> mi to nie na rękę bo serwer jak to serwer ciągnie prąd i moja sieć
> internetowa ma być tylko dla 4 osób. Ale jestem także w sieci i nie
> chcę by inni sobie bez problemu podłączali i korzystale z mojego
> łącza.
poszukaj dokladnie. na rynku jest tego sprzetu od za....trzesienia

> Może mi ktoś pomóc kto się zna na tych sprawach?

na taj grupie nie szukaj takich informacji. tu dyskutuje sie na temat
problemow polskiego i-netu takich jak spam, awarie sieci operatorow,
rozwiazan z zakresu prawa tel-com i inne tympodobne.

pozdrawiam
SlawcioD