Szukam Routera dla Netii

Autor: <Civmaniak_at_gmail.com>
Data: Thu 22 May 2008 - 19:29:21 MET DST

Szukam Routera dla Netii

Mam ogromny problem ze znalezieniem właściwego dobrego routera. Będę
miał internet w Netii 6MB. I jestem w nie wielkiej 15-sto osobowej
seci LAN.

Szukam routera który ma takie możliwości:
- wbudowany modem ( i mogę od razu podłączyć z Netii, czyli NET24)
- ADSL
- możliwość rozdzielenia które komputery w sieci mają mieć internet a
które nie (chyba tylko z funkcją "Qos" ??? czy są inne?)
- złącza RJ45 bo mam już okablowanie
- Annex-A (bo mam analogowe kable)

Ciężko cokolwiek takiego znaleźć. Najważniejsze aby nie trzeba było
nic do niego wgrywać tzw FIRMWARE bo się za bardzo nie znam a
słyszałem, że można uszkodzić fizycznie urządzenie (nie wiem ile w tym
prawdy)

Jeśli nie znajdę nic takiego to pozostanie mi zrobienia serwera.. Lecz
mi to nie na rękę bo serwer jak to serwer ciągnie prąd i moja sieć
internetowa ma być tylko dla 4 osób. Ale jestem także w sieci i nie
chcę by inni sobie bez problemu podłączali i korzystale z mojego
łącza.

Może mi ktoś pomóc kto się zna na tych sprawach?