Re: Szukam Routera dla Netii

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Sat 24 May 2008 - 04:35:44 MET DST

Dnia 2008-05-22, o godzinie 19:29:21, użytkownik *Civmaniak@gmail.com*
napisał(a) w wiadomości:
<news:9f9fa595-3e52-4bf4-b0d0-7de55e6c3597@e39g2000hsf.googlegroups.com>

> Szukam routera który ma takie możliwości:
> - wbudowany modem ( i mogę od razu podłączyć z Netii, czyli NET24)
> - ADSL
> - możliwość rozdzielenia które komputery w sieci mają mieć internet a
> które nie (chyba tylko z funkcją "Qos" ??? czy są inne?)
> - złącza RJ45 bo mam już okablowanie
> - Annex-A (bo mam analogowe kable)

Linksys WAG200G

> Ciężko cokolwiek takiego znaleźć.

Słabo szukałeś.

> Najważniejsze aby nie trzeba było nic do niego wgrywać tzw FIRMWARE

Nie trzeba, choć nowy firmware to często dodatkowa funkcjonalność, poprawa
starych błędów, no i... dodanie nowych.
Najlepiej samemu zdecydować o zmianie softu po przeczytaniu listy zmian.

> bo się za bardzo nie znam a słyszałem, że można uszkodzić fizycznie
> urządzenie (nie wiem ile w tym prawdy)

W tym modelu jest to proste jak budowa cepa, poza tym router ma gwarancję.

--
Pozdrawiam
Pink