Re: TK telekom - TDI

Autor: qrak <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Sun 18 May 2008 - 20:15:23 MET DST

Dnia 17-05-2008 o 20:12:05 Schwarz <schwarz@onet.odspamiacz.pl> napisał(a):

> A mo¿esz mi powiedzieÌ po co im œwat³o wzd³ó¿ CMK ? przecie¿ ich œwiat³o
> leci przez Warszawa Radom Kielce do Krakowa. Chyba Âże z PISuaru jesteÂś i
> potrzebujesz ÂświatÂło we WÂłoszczowej, ale to juÂż inna historia.

Dzieki za rade - da sie cynka Gosiaczkowi, ze swiatlo od kolejarzy we
Wloszczowej jest potrzebne ;)
A tak OT, to zdziwilbys sie, co w tej Wloszczowej za cuda sa.... Za czasow
PiSuaru, GSMy,UMTSy i inne mobile jak nawet w Katowicach ich nie bylo, tak
tam na full wypas i full zasieg ;D No i ogromny dworzec IC tam jest, wiec
przydalby sie szybki net dla podroznych ;)

> PZD Schwarz
>
> P.S. Jak masz w pobliÂży druty TKT to na pewno bedziesz miaÂł TDI, kwestia
> znalezienia dobrych par, nawet kilku !!!

Co do TDI, czy czego kolwiek od TKT, to u mnie akurat BMT. Mieszkam
nieopodal wlasnie CMK i myslalem, ze dalo by sie byle co, byle by sie od
drutow TP uwolnic, ale na CMK nie ma zadnego neta, a najblizszy styk w
ktory moglbym sie wpiac to Zawiercie lub Myszkow, co tak czy siak kawal
drogi (po ok.20km) i mase gor po drodze.

Myslalem jeszcze o radiolkach od GTS,Crowley,Exatel itp, ale na dzien
dzisiejszy to koszta porownywalne ze swiatlem od TP, a jakosciowo wcale
nie lepsze.

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!