Re: Kanaliza wtórna

Autor: Andrzej <andzio_xl_at_wp.pl>
Data: Sun 18 May 2008 - 21:08:03 MET DST

icek pisze:

> oczywiscie wiesz, ze go uprosciłeś i pominełeś choćby zniżkowe parametry?

Znizke 10% dla miasta ponizej 25tys mieszkancow pominalem fakt bo jak
dla mnei to jest ona pomijalna, ale ze uproscilem az tak bardzo wzor ze
to ma jakiekolwiek znaczenie przy podanych zalozeniach to nie wiedzialem :)
Nie chce przeklepywac wzorow bo kazdy je widzi na 30 stronie:
http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/redir.jsp?place=galleryStats&id=4464

Tylko dopiero teraz zaczalem sie domyslac ze ilekroc jst mowa o n'tym
kablu chodzi chyba nie o "moj" n'ty kabel, tylko o kable lezace juz w
kanalizacji.

W kazdym bardz razie zakladajac ze tpsa nie ma zadnych kabelkow w danej
rurce wspolczynnik wypelniania wyniesie nadal 8/100.

> i popełniłeś błąd, bo za ~21zł to jest rurka wtórna fi22
> a nie kabelek fi8

Z tym sie na chwile obecna nie moge zgodzic chyba ze mnie przekonasz -
mozesz podac na jakie podstawie to wyliczyles.
Mnie tam nadal wychodzi 1,32 * 22/100 czyli jakies 29zl za odcinek 100m

> kabelek fi 8 to jakies 7-9zł/100m

Uwzgledniajac znizke 10% wg moich powyzszych obliczen wychodzi 9,5zl.
Czemy Tobie o te kilka zl mniej - nie wiem.

--
pozdrawiam;
Andrzej