Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 09:19:12 MET DST

> Jak to by nie istniał? A jak firma kupuje dostęp do światłowodu, to niby
> po to, aby wysycać taką rurę tylko od czasu do czasu?

oj, podzielmy sieci na klientów końcowych/indywidualnych i klientów
hurtowych.
To co opisałeś to klient hurtowy, zupełnie inna kategoria.
W tym przypadku im więcej weźmie, tym lepiej, bo płaci za każdy megabit.

> Jak najbardziej wysycam łącze 24/7 - może nie zawsze w 100%, ale zawsze
> jest to przynajmniej kilkanaście procent, a często kilkadziesiąt.

o, a Twój sąsiad wysyca swoje łącze wtedy kiedy Ty nie wysycasz..
Czujesz różnice ?

Marcin