Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Any User <user_at_any.pl>
Data: Thu 10 Apr 2008 - 23:57:02 MET DST

> Nie wiem czy mowisz to jako operato czy jako user,
> zgodze sie z korzystaniem 24h/7 (na zasadzie chwilowego wysycenia),
> ale faktyczne wysycenie tego 24h/7, to inernet by po prostu nie istnial.

Jak to by nie istniał? A jak firma kupuje dostęp do światłowodu, to niby
po to, aby wysycać taką rurę tylko od czasu do czasu?

Jak najbardziej wysycam łącze 24/7 - może nie zawsze w 100%, ale zawsze
jest to przynajmniej kilkanaście procent, a często kilkadziesiąt.

--
Zobacz, jak się pracuje w Google:
http://pracownik.blogspot.com