Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Fri 11 Apr 2008 - 00:27:07 MET DST

Any User <user@any.pl> wrote:

> A niby dlaczego? A za to płacą firmy za jakieś Polpaki itp.?

Powinien istnieć podział, do wyboru.

- płacisz więcej za prędkość per Mbit/s, ale nie masz limitów za ilość
  przesłanych danych
- płacisz grosze za Mbit/s, ale masz limit danych, za przekroczenie których
  płacisz ekstra.
lub też inne wariacje/promocje
- kupujesz film via Net dostajesz gratis 0,1Gbit/s gratis limitu :)

Na czymś operator musi zarabiać, nic nie ma za darmo.

--
ŁT