Dnia 21.02.2008 Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał/a:
> Standardowy klient przy awarii trwającej do 30 dni nie może zerwać na tej
> podstawie umowy. Może mieć tylko odliczenie od abonamentu i ew
> odszkodowanie.
Mozesz przytoczyć konkretny art. z którego te 30 dni wynikają, bo art. 106
dotyczy terminów rozpatrywania reklamacji a nie warunków odstapienia od
umowy?
> W skrajnym przypadku, jeżeli łącze TPSA działa tylko pół godziny dziennie,
> to o ile klient się nie wykłóci, to trzeba za to płacić. Znam takie
> przypadki.
> Zatem kilkanaście dni padu łącza co miesiąc, nie upoważnia do zerwania umowy
> terminowej bezkarnie.
Za specjalnie na prawie telekomunikacyjnym sie nie wyznaję, ale ogólnie, w
szeroko rozumianym prawie konsumenckim takie uporczywe niedotrzymywanie
warunków umowy czesto bywa skuteczną podstawa do jej wypowiedzenia. Zwróć
uwagę na język którym napisany jest wspomniany artykuł w GP. Zobacz do
jakich przepisów i argumentacji się odwołuje. Na Prawie Telekomunikacyjnym
świat się nie kończy.
Co do kontekstu wcześniejszej mojej wypowiedzi - bardziej chodziło mi o
wskazanie pewnego działania gdzie niedotrzymywanie warunków umowy nie jest
tak dyskusyjne jak utrzymanie określonych parametrów łącza.
-- MarcinReceived on Thu Feb 21 22:35:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Feb 2008 - 22:40:01 MET