Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)

Autor: Marcin Debowski <agatekun_at_INVALID.ml1.net>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 22:51:23 MET

Dnia 21.02.2008 crazy bejbi <tego.adres@nie.ma> napisał/a:
> no tak, ale teraz sie pojawia pytanie: DO KIEDY można odstąpić od umowy
> ? może za 2 lata sobie "odstapie" i zażądam zwrotu opłaty instalacyjnej?

Nie wiem. Akurat przy sprzedaży towaru są to 2 lata, ale tu nie jest to
chyba tak sprecyzowane. Inaczej mówiąc będzie to pewnie zależało od
warunków umowy z operatorem w zakresie okresu jej obowiązywania, czyli
spodziewałbym się, że np. przy rocznej umowie jest to rok przy 2-leniej,
dwa itp.

--
Marcin