Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01_at_janwer.com>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 21:09:13 MET
Message-ID: <fpkls7$r0d$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Marcin Debowski" <agatekun@INVALID.ml1.net> napisał w wiadomości
news:0r5095-nng.ln1@ziutka.router...
> Dnia 21.02.2008 Jan Werbiński <janwer_usenet_2008_01@janwer.com>
> napisał/a:
>> Użytkownik "Marcin Debowski" <agatekun@INVALID.ml1.net> napisał w
>> wiadomości
>> news:19sv85-akb.ln1@ziutka.router...
>>> Mówimy o sytuacjach gdy operator zlewa klienta aż miło.
>>> Kilka-kilkanaście
>>> dni np. bez gotowości łącza MZ się kwalifikuje. Zresztą negowałeś
>>> słuszność zwrotu kosztów a nie łatwość określenia podstaw odstąpienia od
>> I tutaj wykazałeś się rażącą nieznajomością prawa telekomunikacyjnego.
>> Obciach aż miło. :-)
>
> Żaden o ile ten wniosek wynika z domniemania, że jestem prawnikiem :)
> Zresztą popraw bo mam wrażenie, że poczyniłeś i inne założenia, nie
> mieszczące się w kontekscie tej mini-dyskusji :)

Standardowy klient przy awarii trwającej do 30 dni nie może zerwać na tej
podstawie umowy. Może mieć tylko odliczenie od abonamentu i ew
odszkodowanie.
W skrajnym przypadku, jeżeli łącze TPSA działa tylko pół godziny dziennie,
to o ile klient się nie wykłóci, to trzeba za to płacić. Znam takie
przypadki.
Zatem kilkanaście dni padu łącza co miesiąc, nie upoważnia do zerwania umowy
terminowej bezkarnie.

-- 
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/
Received on Thu Feb 21 21:10:09 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 21 Feb 2008 - 21:40:02 MET