Re: DSL tp , UPLOAD 1,5mbps

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 20:25:53 MET

> Jakie są zalety łącza synchronicznego w porównaniu z asynchronicznym?

mam zacząć wyzywać od kretynów ?
Proponuje żeby osoby nie odróżniająca łącz asymetrycznych od
asynchronicznych
wogólnie nie pisały na polipa.

1. Jeżeli już, to ten SHDSL jest symetyczny
2. Co do synchroniczności, to jeżeli nawet gdzieś jest, to klient końcowy
nie ma do niej w tym przypadku dostępu. A między modemem i TP zapewnie leci
ATM (Asynchronous Transfer Mode)..

Jedyne łącza typowo synchroniczne (i do tego symetryczne) które TP zestawia
to:
1. FR zakończone gołym modemem gdzie klient ma port synchroniczny
2. Trakty cyfrowe E0-E1, E3
3. Inne z ramkowaniem SDH.

Marcin