Re: Metroethernet

Autor: glappo <gIappo_at_banitaSP.plAM>
Data: Thu 21 Feb 2008 - 20:25:02 MET

Marcin Sz. pisze:

> Znalazłem gdzieś w archiwum jak jeden człowiek pisał,że za 20Mbps płaci
> 1900 zł + opłata za port przy Ethernet VPN. Czyli metro jest tańsze od
> tego ?

przykladowo evpn 20 mega (bez bgp) na 2 lata z jakis tam rabatem za
calosc (port+pasmo bo kazdego obchodzi calosc) ok. 4,5 tysi

metroeth z takimi samymi warunkami ok. 2 razy mniej ale tylko naprawde
najwieksze miasta, czyli na terenie Gdańska, Katowic, Krakowa, Lublina,
Łodzi, Poznania, Szczecina, Wrocławia lub Warszawy

cenny moga sie roznic zaleznie od warunkow lokalnych (miasto,
konkurencja, opiekun, rodzaj klienta)

jesli nie masz opiekuna w tpsa ktory ci to by wytumaczyl i pokazal
cennik to napisz na priv