Re: Pytanie

Autor: Ktos <brak_at_brak.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 14:00:35 MET

Marcin Kuczera pisze:

> ATMAN Global Transit i AC-X
>
> Tyle ze musisz mieć ASa i adresy PI (albo być lirem i PA).
>
> Polske będziesz miał po AC-Xie a zagranice i TP po Global Transit.
>
> Tyle ze jeżeli w przyszłości ma to byc 200Mbit i radiolinia, to może być
> ciężko z kanałami 56MHz
> w dużych miastach... raczej napewno będzie problem.

Tak to nie zrobisz, ale na kanałach 28MHz można spokojnie to pchnąć.
Istnieją sprzęty do 2xSTM1 na jednym kanale 28 MHz i 2 polaryzacje.
Wszystko co jest powyżej STM1 i tak później jest multipleksowane do
jednego strumienia za pomocą wewnętrznych lub zewnętrznych
multiplekserów. Sam widziałem radio STM-4 chodzącą na 3 kanałach 28 MHz
bo defacto było to 4xSTM1 i wszystko na 3 antenach po każdej stronie.