Re: Pytanie

Autor: <koliber2_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 13:10:37 MET

> Gorzej, jak się ma za to zapłacić...

Wiadomo ze jesli mowie o 100mbit na juz, pozniej w ciagu 2 miesiecy
200 i wiecej to chyba oczywiste ze mam zamiar za to placic;) Kwestia
dobrania oferty i ustalenia szczegolow. Narazie Netia, TP i ATMAN to
sa glowne firmy na ktorych sie skupiam. One jak narazie wyrazily
ochote na wspolprace i sa gotowe do rozmow. Reszta operatorow- jakos
milczy;) Ale zobacze- czas na decyzje jeszcze mam dlatego czekam na
oferty i wybiore najlepsza pod wzgledem ceny jak i jakosci oraz
mozliwosci rozbudowy.