Pytanie

Autor: <koliber2_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:01:41 MET

Witajcie,
Mam takie pytanie. Jakiego operatora byscie polecali jesli chodzi o
zestawienie lacza 100mbit a w niedlugiej perspektywie 200 i wiecej.
Specyfika projektu jest taka, ze ruch bedzie kierowany glownie do
Niemiec,Szwecji itd- czyli nie interesuje mnie styk bezposr z tepsa
itd. Rozmawialem z Crowley ale oni niestety chca mi dac tylko
radiolinie i umowe na az 24 miesiace, podobnie GTS. Natomiast Netia
chce mi puscic swiatlo i w takim ukladzie umowa na 6mc minimum +
oplata za 100Mbit - 10k+Vat. Lacza szukam w Gdansku, ale rowniez w
Warszawie na osiedlu Tarchomin/Białołeka. Ma ktos jakies sensowne
propozycje?