Re: Pytanie

Autor: <Sied_at_r>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:15:44 MET

koliber2@gmail.com pisze:
> Witajcie,
> Mam takie pytanie. Jakiego operatora byscie polecali jesli chodzi o
> zestawienie lacza 100mbit a w niedlugiej perspektywie 200 i wiecej.
> Specyfika projektu jest taka, ze ruch bedzie kierowany glownie do
> Niemiec,Szwecji itd- czyli nie interesuje mnie styk bezposr z tepsa
> itd. Rozmawialem z Crowley ale oni niestety chca mi dac tylko
> radiolinie i umowe na az 24 miesiace, podobnie GTS. Natomiast Netia
> chce mi puscic swiatlo i w takim ukladzie umowa na 6mc minimum +
> oplata za 100Mbit - 10k+Vat. Lacza szukam w Gdansku, ale rowniez w
> [...]

nie wiem czy taniej cie nie wyniesie kolokacja gdzies na zachodzie.
skoro ci nie zalezy na Polskich zasobach.

Netii nie polecam z doswiadczenia - ladnie jest do momentu kiedy nie
trzeba sie kontaktowac z NOC (nie wiem czy tam cos takiego istnieje)
- w razie problemow - ciezko cos ustalic.

Nikt ci swiatla nie dociagnie jesli nie ma gwarancji ze bedziesz
korzystal przez dlugi okres.
(Netia pewnie ma w poblizu zasoby)

Nie wiem jak Crowley ale ATMAN ma dosc duzo stykow zagranicznych - dobre
wsparcie.
Jesli bedziesz placil za radiolinie miesiecznie - osobno dzierzawe - to
pewne i umowa bedzie krotsza.

Netia ma D-TAG i Telia z naciskiem na Telie.

D.