Re: Zabieraja sie za p. Strezynska

Autor: Slawomir Tobis <usenet_at_Wstaw.Moje.Nazwisko.pl>
Data: Sat 16 Feb 2008 - 12:01:16 MET

Asmodeusz (chrisw@asmodeusz.naspam.prv.pl) wrote:

> Tia ... mając cały majątek zajęty przez komornika bez szansy na opłacenie
> prawnika (bo za co) lub nawet bez szansy na dokonanie opłaty
> skarbowej/sądowej. Prędzej pójdzie siedzieć za długi niż rozpocznie proces
> odwoławczy.

Przesadzasz, ew. nie znasz obowiązującego prawa.

> Jeśli będą istniały przepisy pozwalające na to to nie masz żadnej
> gwarancji że tak się nie stanie. Opierasz się na założeniu że w tej chwili
> w UKE pracują rozsądni ludzie. To się może szybko zmienić jeśli UKE będzie
> się nadawało na narzędzie nacisku.
> To co się działo parę lat temu w Urzędzie Skarbowym powinno być nauczką na
> przyszłość żeby już nigdy żadnemu urzędowi nie dawać takich
> kompetencji.

Polecam lekturę Prawa Telekomunikacyjnego. Tam jest napisane, za co i w
jakiej wysokości prezes UKE, niezależnie od tego, jak bardzo będzie
rozsądny, może nałożyć kary na operatora.

> Owszem, ja bym zbankrutował.

Jeśli tak jest faktycznie, to sugeruję się rozejrzeć za inną działalnością.

/ST