Re: Zabieraja sie za p. Strezynska

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 15 Feb 2008 - 11:59:40 MET

ttt pisze:

> Zanim po raz kolejny zaczniesz obrazac ludzi poszukaj w Internecie artykulu,
> w ktorym pisalo ile spraw skierowanych przez prezesa UKE faktycznie
> zakonczylo sie nalozeniem kary na TP (zwracam uwage na slowo "faktycznie",
> zebys dokladnie zrozumial, ze w sadownictwie jest takie cos jak odwolania od
> wyrokow). Spodziewam sie, ze jestes bardzo inteligentna osoba i taki artykul
> bez problemu odnajdziesz. Moze wtedy inaczej bedziesz pisac.

Sam się obrażasz. Rozumiem, że Twoim zdaniem celem działania UKE jest
nakładanie kar na tepsę?

Ale link, ktory
> podales i tak juz duzo mowi. Z informacji tam podanych widac, iz z roku na
> rok maleje liczba spraw wygranych do przegranych. I takie wlasnie mam zdanie
> na temat dzialan UKE. Na poczatku dzialan aktualnej prezes UKE wiecej spraw
> bylo merytorycznie uzasadnionych wiec wiecej spraw bylo wygrywanych. I
> chwala jej za to. Z czasem jednak coraz wiecej zaczeto wydawac decyzji pod
> publike, a mniej merytorycznych. I to wlasnie znajduje odbicie w liczbie
> przegranych spraw przez UKE. A o tym pisalo wlasnie w artykule, o ktorym
> pisze w pierwszym zdaniu.

Merytoryczne to są wszystkie decyzje, tylko problem w tym, że im głębiej
zanurzasz się w prawo, tym mniej wiadomo, o czym to prawo tak naprawdę
mówi. Jedna z ostatnio przegranych spraw, to wysokość opłaty za
przeniesienie numeru niezniechęcająca abonenta. Sąd raczył odrzucić
badania wykonane przez UKE, bo prowadzone przez telefon i obejmujące
populację powyżej 15 roku życia, ale nie raczył wskazać, jakie badania
uznałby za wiarygodne (ludność od 3 roku życia? :-)