Re: Migrujemy do IPv6 ?

Autor: <Sied_at_r>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 18:34:41 MET

Adam Szendzielorz pisze:

> Onetowi to moze nie ale ktos tu wspominal o Home i NetArcie :)
> Ja tez na juz wykorzystuje ok. 700 https'ow, potrzebuje nowych IPkow i chce
> pule /21 - chca mnie zLIRowac :) Tylko po co mi LIR ? Ja tej puli nie musze
> nawet na podsieci specjalnie dzielic i moj kontakt z RIPE bylby ograniczony
> tylko do wnioskow o ew. nowe adresy. Nic wiecej. Chodzi wiec tylko i
> wylacznie o przymuszenie do haraczu :)
> pozdr.

Ja wiem czy haraczu.
Za takie pule mialbys jakiegos Extra Small i oplaty mozna na raty wziac.
Chyba ze robisz te wirtualki spolecznie. To fakt szkoda, ale jak
zarabiasz na tym to chyba logiczne ze za wieksze mozliwosci zarabiania,
chca oplat.

Wydaje mi sie ze to chyba tu sie nasza polska mentalnosc odzywa - a
niby czemu mam placic :(

D.