Re: Migrujemy do IPv6 ?

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_NIESPAMUJprogreso.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 18:48:18 MET

Dnia Thu, 07 Feb 2008 18:34:41 +0100, Sied@r napisał(a):

> Ja wiem czy haraczu.
> Za takie pule mialbys jakiegos Extra Small i oplaty mozna na raty wziac.

Tak czy siak jak chce wziasc teraz taka pule to musze wybulic 12k pln. Nie
sa to porazajace koszta ale jednak jakies sa :)

> Chyba ze robisz te wirtualki spolecznie. To fakt szkoda, ale jak
> zarabiasz na tym to chyba logiczne ze za wieksze mozliwosci zarabiania,
> chca oplat.
>
> Wydaje mi sie ze to chyba tu sie nasza polska mentalnosc odzywa - a
> niby czemu mam placic :(

Skad. Ale RIPE nie jest instytucja komercyjna i koszty sa uzaleznione od
faktycznie spedzonego nad Twoimi wnioskami / dokumentami czasu. I ja to
doskonale rozumiem. Rozumiem tez wzor wedlug ktorego klasyfikuje sie
wielkosc LIRa - ta zalezy przede wszystkim od przetwarzanych wnioskow. A
moj wniosek o pule bedzie jednorazowy, w dodatku oplacony przez LIRa, ktory
pomaga mi w uzyskaniu tych adresow. Wiec czemu probuje sie mnie zmusic do
zLIRowania ? Dla haraczu jedynie no :)
pozdr.

--
Adam Sz.