Re: Migrujemy do IPv6 ?

Autor: Adam Szendzielorz <adam_at_NIESPAMUJprogreso.pl>
Data: Thu 07 Feb 2008 - 18:14:04 MET

Dnia Thu, 07 Feb 2008 18:06:20 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

> Takiemu np. onetowi potrzeba wiecej niz 2000 httpsow?
> A do czego wlasciwie?

Onetowi to moze nie ale ktos tu wspominal o Home i NetArcie :)
Ja tez na juz wykorzystuje ok. 700 https'ow, potrzebuje nowych IPkow i chce
pule /21 - chca mnie zLIRowac :) Tylko po co mi LIR ? Ja tej puli nie musze
nawet na podsieci specjalnie dzielic i moj kontakt z RIPE bylby ograniczony
tylko do wnioskow o ew. nowe adresy. Nic wiecej. Chodzi wiec tylko i
wylacznie o przymuszenie do haraczu :)
pozdr.

--
Adam Sz.