Re: DSL tp vs. Neostrada (priorytezacja ruchu IP)

Autor: Maciej Jan Broniarz <gausus_at_gausus.net>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 00:18:46 MET

10-01-08, meer <spam@no.thanks> napisał(a):

> Skoro (np. u mnie) gołym okiem widać różnicę między neo a dsl, to chyba
> musi być coś na rzeczy...

Zdecydowanie jest. W tej samej "wsi" na tej samej centralce, jednym
domu jest dsl w innym neo. ROznice widac golym okiem, aczkolwiek przy
rzeczach typu ssh czy cokolwiek interaktywnego.

mjb

--
[ -----< Maciej Jan Broniarz || gausus@gausus.net >------ ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |