Re: DSL tp vs. Neostrada (priorytezacja ruchu IP)

Autor: meer <spam_at_no.thanks>
Data: Thu 10 Jan 2008 - 00:52:11 MET

Maciej Jan Broniarz napisał(a):
> Zdecydowanie jest. W tej samej "wsi" na tej samej centralce, jednym
> domu jest dsl w innym neo. ROznice widac golym okiem, aczkolwiek przy
> rzeczach typu ssh czy cokolwiek interaktywnego.

Ja też mówię to głównie w oparciu o doświadczenia z SSH. Właściwie mam
tu bardzo wąskie łącze (1mbit), dlatego w prędkości różnica żadna, ale
już opóźnienia różnią się zdecydowanie - DSL jest stabilne jak skała, a
neo lubiło sobie poskakać (częste krótkie skoki czasów, ale nierzadko i
przez cały weekend pingi po 200-300ms gdziekolwiek).

--
meer