Grzegorz Staniak pisze:
> Przyk艂ad贸w tego typu mo偶na zapewne znale藕膰 du偶o, co o niczym nie
> 艣wiadczy. Powt贸rz臋 to, co pisa艂em koledze T. - nie jest problemem
> istnienie segment贸w rynku. Problemem jest brak wiarygodnego sposobu
> stwierdzenia z jakiego segmentu us艂ug臋 kupujesz.
Tkwisz chyba 艣wiadomo艣ci膮 w gospodarce centralnie planowanej. Rynku nie
da si臋 podzieli膰 na n segment贸w i je wyregulowa膰. Podzia艂y s膮 bardzo
p艂ynne. Tzn. da si臋. Ale efekt b臋dzie 偶a艂osny.
> Oraz brak wiarygodnego
> sposobu potwierdzenia Ci przez dostawc臋 jako艣ci kupowanej od niego
> us艂ugi.
Wystarczy google. Jak Ty kupujesz np. pralk臋. Bierzesz do domu na testy?
Karzesz sobie pod艂膮czy膰 w sklepie? Lito艣ci. Od zawsze ludzie planujac
zakupy kierowali si臋 opiniami innych. Teraz jest to daleko 艂atwiejsze, ze
wzgl臋du na 艂atwo艣膰 zdobywania informacji za po艣rednictwem internetu.
Problem kt贸ry opisujesz jest fikcyjny.
-- http://tomasz.insane.plReceived on Sat Jan 5 15:55:08 2008
To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 16:40:03 MET