T pisze:
>> Oraz brak wiarygodnego
>> sposobu potwierdzenia Ci przez dostawcę jakości kupowanej od niego
>> usługi.
>
> Wystarczy google. Jak Ty kupujesz np. pralkÄ™. Bierzesz do domu na testy?
> Karzesz sobie podłączyć w sklepie? Litości. Od zawsze ludzie planujac
> zakupy kierowali siÄ™ opiniami innych.
Znowu trollujesz. Nie w tym leży problem, że zamiast pralki kupisz
pralkę dla lalek. Problem w tym, że po kilku miesiącach świeżo kupiona
pralka zamiast prać, brudzi ubrania. Taką pralkę można skutecznie
zareklamować. Wskaż sposób skutecznego zareklamowania usługi transferu
300 kbps na łączu o nominalnej prędkości 6 Mbps. Przecież Twoim zdaniem
ta pralka musi brudzić
> Problem który opisujesz jest fikcyjny.
>
Spójrz w lustro i powiedz to sam sobie.
M.
Received on Sat Jan 5 19:40:12 2008
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 20:40:03 MET