Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 14:40:43 MET

Dariusz Sznajder <darek-news@sznajder.org> wrote:

> Ale dlaczego? Ano w duzym stopniu dlatego, że ludzie nie wiedzą co
> kupują. I zgadzam się, że to zmienić jakoś trzeba próbować.
> Ale ciagle mam nadzieję, że bardziej edukacją i niż zakazami.

Przede wszystkim kłamliwe reklamy 'za darmo', 'za złotówkę' - z tym się
wszyscy chyba zgadzają.

Natomiast kwestie jakości usług powinny być po prostu weryfikowalne. W
przypadku zgłoszeń z zastrzeżeniami od klientów, urząd mógłby dokonać
kontroli i w razie stwierdzenia uchybień odgórnie nakazać zmniejszenie
pakietów cenowych, zwrócenie różnicy w cenie i umożliwić rozwiązanie bez kary.
Wtedy ISP sami by pilnowali, żeby ludziom było dobrze.

> A jak już zakazami (choć to troche smutne, bo oznacza, że szkołe podstawową
> i dalsze popsuliśmy już na tyle, że wyedukować się już nie da), to wyraźnie
> ograniczonymi do rynku indywidualnego.

W zasadzie wszystkie restrykcje dotyczą jedynie konsumentów.

> Na rynku indywidualnym w miejscu w którym będą mogli?
[...]
> rozsądku raczej nie wzrósł i odsetek będzie całkiem spory.

To można wyeliminować dając tylko jedną szansę na rozwiązanie - za
drugim razem przecież już wie, co kupuje.

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/