Re: najd?u?szy w?tek - Stre?y?ska w GW

Autor: Dariusz Sznajder <darek-news_at_sznajder.org>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 14:48:12 MET

Dnia 05.01.2008 gotar <gotar-poczta@onet.pl> napisał/a:

> Bo liczba operatorów jest skończona i dość niska - wystarczy, aby ISP
> miał prawo przy PONOWNYM podłączeniu swojego starego klienta narzucić
> inne warunki, niż klientom nowym. Wówczas klient wiedziałby, że
> pochopnie rozwiązując umowę ryzykuje tym, iż następne podłączenie zwiąże
> go umową na 3 lata albo będzie musiał zapłacić 500 zł za instalację.
A, widzisz. Czyli jednak nie chcesz tak całkiem lojalek zlikwidować :)
Można tak, ale to nadal ponosi koszty, bo przy takim postawieniu sprawy
kusi, żeby przed kupieniem "na poważnie" wypróbować wszystkich.
Nawet bardziej tych rozsądnych kusi ;)

> Niezupełnie - ja proponuję liberalizację przepisów PT. W chwili obecnej
> nie możesz zmienić cennika, nie możesz stosować różnych cen dla różnych
> klientów, nie możesz wpisywać pewnych klauzul do umów. Skutkiem tego
Ale to jednak coś innego niż zakaz lojalek.

I to tez ma zalety i wady, a jak chyba jednak troszke socjalistyczny
jestem. Bo akurat za rozwój infrastruktury na wsi w zasadzie mogę płacić.
A jak na wsi umowy będą inne, to za to tez nie będę musiał. Niby dla
mnie lepiej, ale jak sie na starośc gdzieś wyniosę, to już nie
koniecznie.

> właśnie TERAZ płacisz za tych, z którymi operatorzy mają problem, a
> przepisy prawa telekomunikacyjnego nie dają pola do popisu w rozwiązaniu.
Pewnie tak, choć mam wrażenie, że mniej.

--
Dariusz Sznajder
DSZ1-RIPE