Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 11:14:56 MET
Message-ID: <flnlbb$tdu$2@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

kulek pisze:
> ja jako dobre działania, które nie są trudne do wprowadzenia, a mogą
> przynieść efekt uważam :
>
> - skrócenie czasu trwania umów do maksymalnie 12 miesięcy

prawda.

> - walka przez urząd z kłamliwymi reklamami, oraz celową dezinformacją
> klientów
> - wprowadzenie obowiązku informowania klienta, o całkowitych kosztach,
> gwarancjach itp. korzystania z usługi

chyba najważniejszy argument - z przeliczeniem ile wychodzi na miesiąc
średnio itd. a moze dodać, że należy mieć abonament telefoniczny w
wysokości XX :)

> Powyższe działania na pewno doprowadzą do zwiększenia (okresowo) cen za
> abonament. uważam jednak, że cena za internet jest już niska. Abonament
> w wysokości 40 zł brutto dla klienta jest na skraju opłacalności
> (niezależnie od prędkości). Oczywiście dla firmy, która chce inwestować.

zgadza się.

> Skrócenie czasu trwania umów wiążących, pozwoli firmom z lepszą jakością
> usług na przejmowanie klientów firm, które mają słaba jakość. Ograniczy
> też zabójcze promocje na które mogą sobie pozwolić bogate firmy, a które
> służą tylko do walki z konkurencją. Zmniejszy dysproporcje między cena
> na czas nieokreślony a określony, tym samym karę za zerwanie umowy.
> Pozwoli użytkownikom końcowym na swobodne podążanie za standardami
> (chodzi mi o prędkość/cena).

> Walka z reklamami i obowiązek informowania zwiększy samoświadomość
> klientów.

dokładnie tak.

Wojtek
Received on Sat Jan 5 11:20:05 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 11:40:03 MET