On 05.01.2008, kulek <kulus13@poczta.onet.pl> wroted:
> ja jako dobre działania, które nie są trudne do wprowadzenia, a mogą
> przynieść efekt uważam :
>
> - skrócenie czasu trwania umów do maksymalnie 12 miesięcy
> - ograniczenie możliwości korzystania z promocji
> - walka przez urząd z kłamliwymi reklamami, oraz celową dezinformacją
> klientów
> - wprowadzenie obowiązku informowania klienta, o całkowitych kosztach,
> gwarancjach itp. korzystania z usługi
Może jakiś obowiązek ujawniania warunków technicznych? W sensie, "mamy
was trzech neostradowców z tego bloku na łączu E1, jesteście wpięci
w port switcha X z uplinkiem 1G b/s do szkieletu MAN 10 Gb/s, do operatorów
X, Y, Z mamy peering, do Q kupione łącze takie a takie"? Techno-bełkotem
łatwo klientów dezorientować, ale może ci którzy wiedzą czego szukają
będą mieli jedną przesłankę więcej przy wyborze?
> Powyższi działania na pewno doprowadzą do zwiększenia (okresowo) cen za
> abonament. uważam jednak, że cena za internet jest już niska. Abonament
> w wysokości 40 zł brutto dla klienta jest na skraju opłacalności
> (niezależnie od prędkości). Oczywiście dla firmy, która chce inwestować.
Dokładnie. Chodzi nie o urzędowe obniżki cen, a o zapewnienie orientacji
pozwalającej rozpoznać i wybrać lepszą ofertę za lepsze pieniądze.
GS
-- Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>Received on Sat Jan 5 11:55:06 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 12:40:02 MET