wer pisze:
> Wystarczyłaby regulacja pozwalająca zrywać lojalki bez konsekwencji w
> przypadku niskiej jakości usług. To spowodowałoby już znaczne
> polepszenie jakości usług. Klient przedłużający umowę ma już
zerwanie umowy z powodu niskiej jakości usług jest sensowne, ale śliskie
w interpretacji.
wielokrotnie do mnie dzwoniła jedna Klientka mająca pakiet 1Mbps, że
"osiołek jej ciągnie 80KB/s a miało być Megabit" i mamy coś z tym
koniecznie zrobić. Umowę miała na czas nieokreślony zatem akuratnie było
argumentu o rezygnacji, niemniej dla jednych działa źle jak ma magbit a
idzie mu na emule 80KB ... zatem trzeba by to precyzować co znaczy źle.
A tutaj znowu się zamykamy w kole "źle do czego i na jakich usługach" i
znowu trzeba określać coś w sensie gwarancji, co znowu powoduje
kreatywny QoS i tak w kółko.
Wojtek
Received on Sat Jan 5 11:15:08 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 11:40:03 MET