Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW

Autor: crazy bejbi <tego.adres_at_nie.ma>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 11:12:46 MET
Message-ID: <flnl7a$tdu$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

wer pisze:

> Wystarczyłaby regulacja pozwalająca zrywać lojalki bez konsekwencji w
> przypadku niskiej jakości usług. To spowodowałoby już znaczne
> polepszenie jakości usług. Klient przedłużający umowę ma już

zerwanie umowy z powodu niskiej jakości usług jest sensowne, ale śliskie
w interpretacji.

wielokrotnie do mnie dzwoniła jedna Klientka mająca pakiet 1Mbps, że
"osiołek jej ciągnie 80KB/s a miało być Megabit" i mamy coś z tym
koniecznie zrobić. Umowę miała na czas nieokreślony zatem akuratnie było
argumentu o rezygnacji, niemniej dla jednych działa źle jak ma magbit a
idzie mu na emule 80KB ... zatem trzeba by to precyzować co znaczy źle.
A tutaj znowu się zamykamy w kole "źle do czego i na jakich usługach" i
znowu trzeba określać coś w sensie gwarancji, co znowu powoduje
kreatywny QoS i tak w kółko.

Wojtek
Received on Sat Jan 5 11:15:08 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 05 Jan 2008 - 11:40:03 MET