Re: najdłuższy wątek - Streżyńska w GW

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Sat 05 Jan 2008 - 08:59:43 MET

Tomasz Śląski pisze:

> Odrobina (czarnego?) humoru i próba konkluzji na koniec:
> 1. Na dzień dzisiejszy nie jestem w stanie zdefiniować "złotego środka"
> administracyjnego, który zapewniłby pełen komfort korzystania z
> internetu klientom końcowym. Jak mawia mój pewien znajomy inżynier
> telekomunikacyjny(*): "to, że ten cały internet w ogóle działa, to musi
> być jakiś cud".

Wystarczyłaby regulacja pozwalająca zrywać lojalki bez konsekwencji w
przypadku niskiej jakości usług. To spowodowałoby już znaczne
polepszenie jakości usług. Klient przedłużający umowę ma już
doświadczenie z operatorem, nowy klient jest najczęściej jeleniem. Wcisk
a mu się super łącze w ofercie promocyjnej, a super łącze okazuje się
totalnym niewypałem. Ale już jest nasz na 3 lata, a za trzy lata osoba
osoba łapiąca tych klientów będzie prezesem firmy sprzedającej etui na
wizytówki Aborygenom w Burkina Faso, więc z założenia ma wszystko
gdzieś, bo premię za nowych klientów dostała, a co będzie później to nie
jej problem.

wer