Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:32:08 MET

Mariusz Kruk pisze:

> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
>
> Za艂amujesz. Przyczepiasz si臋 do szczeg贸艂贸w, kt贸re s膮 tu w og贸le
> nieistotne.

Twoja ignorancja jest doprawdy 偶enujaca. Je艣li twierdzisz, 偶e precyzyjne
okre艣lenie modelu wykorzystania 艂膮cza przez statystycznego klienta z
danej grupy nie ma kluczowego znaczenia w planowaniu zakup贸w przez firm臋,
to w zasadzie nie mam o czym z Tob膮 dyskutowa膰.

> Podobn膮 jak na temat ekonomii?

Zdecydowanie wi臋ksz膮, bo to blisko mojej bran偶y. A co do ekonomii to nie
wystarczy nauczy膰 si臋 paru definicji, w czym jeste艣 dobry, przyda si臋
jeszcze troch臋 wyobra藕ni, kt贸rej zupe艂nie Ci brakuje.

--
http://tomasz.insane.pl