Re: Sterzynska w GW

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Jan 2008 - 00:05:42 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
>Twoja ignorancja jest doprawdy żenujaca.

A argumenty merytoryczne chyba pod lasem zostały.

>Jeśli twierdzisz, że precyzyjne
>określenie modelu wykorzystania łącza przez statystycznego klienta z
>danej grupy nie ma kluczowego znaczenia w planowaniu zakupów przez firmę,
>to w zasadzie nie mam o czym z Tobą dyskutować.

Łomatko. Słyszałeś w ogóle o takich pojęciach jak "analogia",
"abstrakcja" itp?

>Zdecydowanie większą, bo to blisko mojej branży. A co do ekonomii to nie
>wystarczy nauczyć się paru definicji, w czym jesteś dobry, przyda się
>jeszcze trochę wyobraźni, której zupełnie Ci brakuje.

Dlategoboponieważ? Bo nie przystaję na mantrę "wolny rynek sam wszystko
załatwi"?

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I  am  Pinky of Borg. Gee Brain, who will we
\  Kruk@epsilon.eu.org   / assimilate tonight?