Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:22:56 MET

Krzysztof Oledzki pisze:

> To, że TPSA wymaga np. posiadania łącz o Nx większej przepustowości niż
> aktualnie potrzebna, argumentując to 8 warstwą OSI/ISO.

No to niedobrze. Jestem skłonny uwierzyć, że TPSA robi wszystko, żeby
zwalczać konkurencje, jak zresztą prawie każda firma. Tyle, że ten
problem wynika z tego, ze sprywatyzowano monopol. To jest błędne koło --
najpierw sprywatyzować monopol, a potem zmuszać monopolistę, żeby działał
w interesie konkurencji. Efekt jest taki jak widac.

--
http://tomasz.insane.pl