Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Tue 01 Jan 2008 - 21:23:41 MET

On 01.01.2008, T <t@invalid.invalid> wroted:

> Skoro uważasz, ze się da, to podaj wreszcie realne rozwiązanie.

Realne rozwiązanie _czego_? Kilka razy już pisałem, co proponuję. Równie
dobrze mógłbym odwrócić pytanie: jakie Ty zaproponowałbyś _realne_ rozwiązanie
problemu o którym mowa? Na razie Twój włochaty kolega radzi żeby zaczekać ze
dwadzieścia lat, aż będzie "realny wybór szerokiej oferty" - który z nieba
spadnie, a Ty problemu nie widzisz w ogóle, bo przecież trzeba czytać co się
podpisuje.

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>