Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 20:51:34 MET

Wojciech Apel pisze:

> No to skoro siê nie da, to nale¿y TP (i nie tylko) ukaraæ, za oferowanie
> neo 128, 256, 1M i 6M bo skoro siê nie da wykazaæ, ¿e te liczby
> cokolwiek znacz± (nie da siê i koniec, bo ka¿d± metodê badawcz± obalisz)
> to nie wolno siê nimii pos³ugiwaæ, gdy¿ to wprowadza klienta w b³±d.

Górną granicę da się bardzo łatwo sprawdzić patrząc na konfigurację
routerów. A dolną? Średnio. Zwróc jednak uwage, że gdyby problem o którym
tu rozmawiamy był powszechny, to prawie nikt nie kupowałby nić ponad 128K.

> Widzisz ju¿ absurd? Nie - bo nie chcesz go widzeæ, albo inaczej - chcesz
> widzeæ jasno, tam gdzie Ci jest wygodnie a tam gdzie nie to niech bêdzie
> szaro, namieszane, niejednoznaczne.

Ja wiem co jest możliwe, a co nie. Tak -- operator powinien jasno
informować co oferuje. Nie może pisać "łącze 6M", gdy te 6M jest
osiągalne po za szczytem i to tez nie zawsze. Nie -- nie należy zmuszać
operatora dawania gwarancji każdemu użytkownikowi, bo nie każdy jej
potrzebuje.

--
http://tomasz.insane.pl