Re: Sterzynska w GW

Autor: T <t_at_invalid.invalid>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 16:13:36 MET

Krzysztof Oledzki pisze:

> Dla kogo korzystne? Może jeszcze powiesz, równie mądrym tonem, że dla
> klienta?

Masz problem z wyłapaniem kontekstu? Dla operatora oczywiście, dlatego
masz znacznie taniej.

> Czyli sam przyznajesz, że jest to naciąganie klientów. Normalnie taka
> sytuacja nie powinna mieć miejsca.

Umowa na czas okreslony jest naciÄ…ganiem? Dobrze siÄ™ czujesz?

> I co to da, jak wszyscy na najbliższe 3 lata mają już podpisane umowy.

Kto chciał, ten podpisał, ja np. nie mam żadnych umów nie licząc tej za
telefon, bo obliczyłem, że bardziej mi się opłaca.

--
http://tomasz.insane.pl