Re: Sterzynska w GW

Autor: Krzysztof Oledzki <ole_at_a.ns.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:02:16 MET

T <t@invalid.invalid> wrote:

> Ma gwarancje wpływów od danego klienta przez kilka lat. Rozumiesz co to
> takiego i dlaczego jest to korzystne?

Dla kogo korzystne? Może jeszcze powiesz, równie mądrym tonem, że dla
klienta?

> Kolejna sprawa jest taka, ze cena dostępu do sieci cały czas tanieje.
> Przy umowe na 3 lata operator ma gwarancje, że przez ten okres czasu
> będziesz mu płacił tyle samo. Dlatego właśnie na początku masz taniej w
> stosunku do cen rynkowych.

Czyli sam przyznajesz, że jest to naciąganie klientów. Normalnie taka
sytuacja nie powinna mieć miejsca.

> Skoro uważasz, że obecne na rynku piekarnie działają źle, a klienci
> oczekują czego inaczej to załóż piekarnię sprzedającą ciastka po 2,50 zł
> bez umowy.

I co to da, jak wszyscy na najbliższe 3 lata mają już podpisane umowy.

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--
Krzysztof Olędzki